Hållbar marknadskommunikation för etablerade företag!

Kontakta oss

Här når du oss

Jag kan inte skicka e-post?
Om det inte går att skicka mejl från ditt e-postprogram kan du kontrollera uppgifterna nedan:

  • att du är ansluten till Internet, öppna webbläsaren och skriv in en webbadress (ex. google.se)
  • att rätt utgående e-postserver används och att du valt att använda smtp-autentisering om du skickar via vår mailserver
  • att det inte ligger ett brev i utkorgen som blockerar
  • att mottagarens e-postadress är korrekt
  • testa att starta om ditt e-postprogram

Observera att du ska använda port 465 (IMAP) eller port 587 (POP3) och utgående server smtp.designstugan.com, detta för att vissa internetleverantörer spärrar port 25.
Kontrollera även att du har autentisering påslaget, med SSL/TSL.
Användarnamn och lösenord är densamma som för inkommande server.

Har du fortfarande problem med att skicka mejl kan du testa att använda din internetleverantörs smtp-server, tänk då på att användarnamn och lösenord är inte är densamma som för inkommande server!

Om inget av ovanstående hjälper är du välkommen att skicka in ditt ärende till vår support.

<- Gå tillbaka till Guider